Sen to prawie jedna trzecia naszego życia. To, co widzimy we śnie częściowo dotyczy zdarzeń z poprzedniego dnia, które splatają się ze wspomnieniami lub tworzą sytuację, lecz nie pojawiają się w świecie rzeczywistym. Na temat snu powstało wiele wierzeń i przesądów. Sen to ważna wiadomość wyciągnięta z naszej duszy. Tkaniny prezentowane na wystawie powstały na podstawie wcześniej robionych szkiców. Część obiektów, to elementy pracy dyplomowej. Na niektórych jako zjawy nocne przedstawione są zwierzęta. W przypadku kilku tkanin, projekt budowany jest poprzez nakładanie poszczególnych warstw i ich różnicowanie. Większość realizacji wykonana jest w technice druku sublimacyjnego na podłożu poliestrowym. Na wystawie pojawiają się abstrakcyjne formy, utrzymane w monochromatycznej kolorystyce, ujęte w strukturach instalacji. Kompozycja projektu składa się z wielu elementów. W przestrzeni snu znajdują się formy wydrukowane na włókninie poliestrowej, tkaniny transparentne oraz abstrakcyjne i jednocześnie organiczna forma, zbudowana z czarnych taśm. Dodatkowo powstała realizacja na tkaninie półprzezroczystej. Poszczególne elementy ekspozycji mogą być różnie interpretowane. Dla mnie obiekty przezroczyste i jasne są odpowiednikiem marzeń sennych. Natomiast czarne i organiczne wartości nawiązują do nocnych koszmarów i zjaw. Są to formy wyabstrahowane, więc istnieje możliwość, iż widz zinterpretuje je według własnej intencji. Agnieszka Paradecka, 2020

Kiedy:
3 luty 2021@10:00 – 25 marzec 2021@11:00
2021-02-03T10:00:00+01:00
2021-03-25T11:00:00+01:00
Gdzie:
Złotnickiego 7
98-220 Zduńska Wola
Koszty:
2 złote
Kontakt:
Muzeum Histrorii Miasta Zduńska Wola
43 823 48 43
Sen to prawie jedna trzecia naszego życia.  To, co widzimy we śnie częściowo dotyczy zdarzeń z poprzedniego dnia, które splatają się ze wspomnieniami lub tworzą sytuację, lecz nie pojawiają się w świecie rzeczywistym. Na temat snu powstało wiele wierzeń i przesądów. Sen to ważna wiadomość wyciągnięta z naszej duszy.  Tkaniny prezentowane na wystawie powstały na podstawie wcześniej robionych szkiców. Część obiektów, to elementy pracy dyplomowej. Na niektórych jako zjawy nocne przedstawione są zwierzęta. W przypadku kilku tkanin, projekt budowany jest poprzez nakładanie poszczególnych warstw i ich różnicowanie. Większość realizacji wykonana jest w technice druku sublimacyjnego na podłożu poliestrowym.  Na wystawie pojawiają się abstrakcyjne formy, utrzymane w monochromatycznej kolorystyce, ujęte w strukturach instalacji. Kompozycja projektu składa się z wielu elementów. W przestrzeni snu znajdują się formy wydrukowane na włókninie poliestrowej, tkaniny transparentne oraz abstrakcyjne i jednocześnie organiczna forma, zbudowana z czarnych taśm. Dodatkowo powstała realizacja na tkaninie półprzezroczystej.  Poszczególne elementy ekspozycji mogą być różnie interpretowane. Dla mnie obiekty przezroczyste i jasne są odpowiednikiem marzeń sennych. Natomiast czarne i organiczne wartości nawiązują do nocnych koszmarów i zjaw. Są to formy wyabstrahowane, więc istnieje możliwość, iż widz zinterpretuje je według własnej intencji.     Agnieszka Paradecka, 2020 @ Złotnickiego 7

Sen to prawie jedna trzecia naszego życia.

To, co widzimy we śnie częściowo dotyczy zdarzeń z poprzedniego dnia, które splatają się ze wspomnieniami lub tworzą sytuację, lecz nie pojawiają się w świecie rzeczywistym. Na temat snu powstało wiele wierzeń i przesądów. Sen to ważna wiadomość wyciągnięta z naszej duszy.

Tkaniny prezentowane na wystawie powstały na podstawie wcześniej robionych szkiców. Część obiektów, to elementy pracy dyplomowej. Na niektórych jako zjawy nocne przedstawione są zwierzęta. W przypadku kilku tkanin, projekt budowany jest poprzez nakładanie poszczególnych warstw i ich różnicowanie. Większość realizacji wykonana jest w technice druku sublimacyjnego na podłożu poliestrowym.

Na wystawie pojawiają się abstrakcyjne formy, utrzymane w monochromatycznej kolorystyce, ujęte w strukturach instalacji. Kompozycja projektu składa się z wielu elementów. W przestrzeni snu znajdują się formy wydrukowane na włókninie poliestrowej, tkaniny transparentne oraz abstrakcyjne i jednocześnie organiczna forma, zbudowana z czarnych taśm. Dodatkowo powstała realizacja na tkaninie półprzezroczystej.

Poszczególne elementy ekspozycji mogą być różnie interpretowane. Dla mnie obiekty przezroczyste i jasne są odpowiednikiem marzeń sennych. Natomiast czarne i organiczne wartości nawiązują do nocnych koszmarów i zjaw. Są to formy wyabstrahowane, więc istnieje możliwość, iż widz zinterpretuje je według własnej intencji.

 

Agnieszka Paradecka, 2020

Skip to content